Jestem specjalistą z ponad 15 letnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu internetowego. Specjalizuję się w e-commerce i optymalizacji konwersji – zwiększaniu sprzedaży przez usprawnienia on-site oraz optymalizację źródeł ruchu (poprawa efektywności kampanii reklamowych, zwiększanie zasięgu poprzez nowe źródła ruchu, etc.)
Zdobywałem doświadczenie pracując jako Dyrektor działów performance agencji interaktywnych oraz agencji reklamowych, m.in. w projektach dla najlepszych polskich i globalnych marek, takich jak: RTVEuroAGD, Decathlon, T-Mobile, Santander Consumer Bank, LeroyMerlin, Credit Agricole, Grohe, Vistula, Wólczanka, Wittchen, ING Securities, iSpot, IKEA, Bankier.pl, Kontri.pl, BigStar, Cobi, Piotr i Paweł, Badura, Ravelo.
Jestem również praktykiem e-commerce – jako właściciel i zarządzający sklepu on-line z kategorii żywności ekologicznej i naturalnych suplementów diety – StraganZdrowia.pl.
Chcąc dzielić się doświadczeniami i nadal rozwijać w dziedzinie Performance Marketingu oferuje swoje usługi dla wybranych klientów, dla których moje doświadczenie może być trampoliną do wzrostu ich biznesu lub pomóc w rozwiązaniu złożonych problemów biznesowych.